Sunday, January 29, 2012

-UNTITLED-

Assalamualaikum korang..
Rase cam da lame lak x update kat cni..
Hmm..Seriously aku memang trasa kosong sgt skrg ni..
Perasaan pn cam dah ..........hmm biar aku je yg thu..
tak pe lah,,lagi baik aku fikirkan bnde lain kan..
Nampaknye my dream's almost comes true.. :)
Tapi aku takut pulak nk brharap takut2 xdapat je nanti..
So,korang pls pray for me k..hehe
Harap2 azam pertama aku untuk tahun 2012 ni akan tercapai..
Aku serahkan semuanya pada Tuhan..
Satu je aku still pegang sampai sekarang "Apa pun kalau dah memang milik kita,tetap akan jadi milik kita walau apa pun halangannya dan macam tu jugak sebaliknya.."
So as a human we have to strive and pray to get something we want..
So,Just smile and look forward..Never look back..
-Cik Sue-

No comments:

Post a Comment