Wednesday, January 18, 2012

Mornimg Glory~~

Assalamualaikum..
Hari ni hati aku rasa tenang je..
Tp jgn tetba ada yg spoile kn mood aku suda..
Smlm n hari ni Alhamdulillah hubungan aku dgn dia baik2 je..
Aku sedaya upaya akan cuba utk elak dari brlaku prtengkaran lagi..
Tapi kan,aku ada perasan something la..
Sebenarnya hati aku ni belum 100% pd dia..
Hati aku masih dkat kekasih gelap aku 2..
Perasaan tu mmg ssh nk ilang selagi aku nampak muka dia..
Tapi nk elakkan dari jumpa dia memang x bole la sbb muka dia tu akan jd sebahagian dr hidup aku..
Nak kata aku rasa besalah kat bf aku 2,ntah la..
Perasaan ni kita xboleh nak halang rite?
Dia datang sendri..
Tapi aku sayang juga kat bf aku 2..
Aku taw dia bole buat aku lupakan yg sorg lg 2 kalau dia pandai jaga hati aku..
InsyaAllah aku takkan sia2 kan dia..
Sebab mak aku penah pesan,kalau nak becinta biarla dgn org yg sygkan kita..
X gitu...kan kan..
Luv MSK!

No comments:

Post a Comment