Thursday, January 19, 2012

Down in Mood..

Assalamualaikum...
Hari ni aku rasa cam xbest je..
pagi-pagi aku da kena smash ngn Mr Hishammudin..
Hmm sabar jelah..
Aku macam xhepy je keje kat cni..
Memang la orang lain nampak semua ok je tp aku yg rasa kan..
Hmm.. Maybe xkena dengan jiwa aku kot..
Kadang-kadang aku rasa cam aku ni slow sangat la..
Lambat pick up n macam-macam lagi..
Cmane ek aku nak ubah semua tu??
Baru aku tepikir,, ade betolnye ape yg syafiq penah cakap kat aku,,
"Sampai bila aku nak jadi slow??"
erm! Tapi pe aku boleh buat da memang mcm ni sifat aku..
Aku ni memang lambat pick up pun..
Satu lagi yang aku perasan sejak dua menjak ni,,
Orang susah nak tangkap pe yang aku maksudkan..
Orang selalu salah faham dengan apa yg aku cakap..
kalau salah faham sikit tak pe lah ini salah faham banyak..
Jauh menyimpang dari maksud aku sebenar..
And One more thing,, penyakit pelupa aku ni semakin menjadi-jadi..
Mana la nak cari ubat ni..
Erm!!!!
Sekarang ni totally aku rasa yang hidup aku ni macam tak de function je..
Ikut je arah orang..
Aku bukan lagi aku yang dulu yang pandai bawak diri sendiri..
Ade haluan sendiri..
Maybe sebab aku terlampau merendah diri kot kan?
hmmmmm......
Sekarang ni tak de sape nk support aku..
Aku tak tau nak mengadu dengan sapa..
Nama je duduk serumah dgn saudara sendiri tapi tetap terasa asing jugak..
Lagi baik menumpang dengan orang yg tak de kena-mengena..
Nak mengadu dgn Syafiq??? Bukan semua benda dia boleh faham pasal aku..
Still baru lagi agaknya..
Dah tu macam mana ek???
Kadang-kadang aku rasa cam nak berenti keje je.. Then balik kampung..
Dulu masa kat Kedah aku rasa ok je..
Cuma bila duduk dekat ngan parents ni nanti takut menyusahkan diorang plak..
urm! Rasa cam nak pegi jauh-jauh je tapi nak pegi mana????
Hmmmmmmmmm...........................

1 comment:

  1. kenapa nih ? macam ada masalah besar je ? apa apa pun sabar okay :)

    ReplyDelete